Log på underskriftrum
Log på Netbank
Søg

SPÆRRING ELLER INDSIGELSE BETALINGSKORT

Hvis der med dit kort er hævet beløb på din konto, som du ikke vil vedkende dig, kan du gøre indsigelse og vi kan således forsøge at hjælpe dig med at få pengene tilbage. Du kan forvente svar på din henvendelse inden for 3 til 5 hverdage.


Du kan her se en oversigt over dine muligheder for indsigelse.  Læs her 


Inden du gør indsigelse 
Hvis du har bestilt og betalt en vare, som du ikke har modtaget eller som ikke stemmer overens med det du har bestilt, skal du selv prøve at løse sagen med forretningen inden du gør indsigelse. Husk i den forbindelse, at alt korrespondance skal gemmes. 


Sådan gør du 
For at vi kan behandle din indsigelse, skal du oplyse dato for transaktionen samt transaktionens specifikke beløb. Kontakt os på 8648 6022, så vil vi hjælpe dig videre med indsigelsen.

  

Få mere at vide om indsigelser: 
Kortholderindsigelse Dankort   
Kortholderindsigelse Visa/Dankort   
Kortholderindsigelse MasterCard 


Spærring af kort 
Som kortholder er du ansvarlig for at dit kort spærres straks efter at du har opdaget en uretmæssig hævning. 


Spær kort  

Vi bruger cookies på denne hjemmeside.

Læs mere om cookies.

ACCEPTÉR COOKIES