Tilfredse kunder i Sparekassen Djursland

Preben JensenVicedirektør Ole Bonde og hans kolleger er en glad mand i disse dage. Dataminds har undersøgt tilfredsheden og loyaliteten hos vores kunder, og det samlede resultat for Sparekassens private kunder viser et tilfredsindeks på 80, hvor 70 er middel.

Sparekassens erhvervskunder er også tilfredse med et samlet indeks på 76,5.

I en tid som har budt på fusion mellem Langå Sparekasse og Sparekassen Djursland, COVID-19 krisen og generelt en række optimeringer af Sparekassens forretning, ser vicedirektør Ole Bonde resultatet af undersøgelsen som en klar anerkendelse af og opbakning fra kunder til Sparekassen Djursland.

”Vi er stolte og ydmyge over resultatet – en flot kundetilfredshed er alt afgørende for en Sparekasse af vores størrelse. Derfor er det også vigtigt, at vi fastholder fokus på området, så vi i de kommende kundetilfredshedsundersøgelser, som minimum kan fastholde det flotte niveau, men også meget gerne ser, at den positive udvikling i kundernes tilfredshed med Sparekassen fortsætter, siger Ole Bonde”.

Blandt de mange besvarelser som Sparekassen modtog fra jer kunder, er der trukket lod om to stk. Philips Espressomaskine værdi kr. 5.492 blandt henholdsvis besvarelser fra privat- og fra erhvervskunderne. De heldige vindere blev Preben Jensen og Pernille Nørgaard.