Svindelsagerne fortsætter desværre.....

Vi oplever desværre fortsat flere og flere svindelsager, hvor vores kunder bliver franarret store beløb.


For at beskytte vores kunder, ser vi os derfor nødsaget til at lukke for straksoverførsler i Netbanken og Mobilbanken for vores privatkunder. 


For erhvervskunder fortsætter muligheden for at overføre straks uændret i Netbanken.


Vi håber, at dette stop for straksoverførsler er midlertidigt, og at vi på et tidspunkt kan åbne op igen. I 2021 indføres nyt MitID, som forhåbentlig kan være en del af en løsning.


Indtil da vil vi, som altid, hjælpe DIG som kunde bedst muligt. DU har stadigvæk mulighed for at overføre beløb til en modtager DEN SAMME DAG. 


Har du brug for en straksoverførsel - f.eks. ved et køb af et større forbrugsgode, en rejse (når det igen bliver muligt), så er du altid velkommen til at kontakte din kunderådgiver, så vil vi efter identifikation finde en løsning.